Tjena!

Ja, jag vet att här är lite tomt för tillfället.
Det finns en helt naturlig förklaring till det, jag har inte en aning om vad jag ska skriva om!?
Mina gamla blog är nerlagd, den fungerade mest som "terapi" och även om den nog egentligen kanske fortfarande skulle behövas tröttnade jag på att skriva ner det.

Mest troligt är nog att jag ska fylla på med lite recensioner av TV-serier här, kanske någon lista eller så.
Har börjat skriva några, kommer upp när man har 4-5 st klara
sen kanske man kommer att ta upp lite politik också, ett intresse som gick från obefintligt till väldigt påtagligt under bara ett par dagar av EU-valets slutspurt.

Tycker du att sidan ser konstig ut så har du säkert rätt!
Eftersom jag är nybörjare på dethär så kommer det vara mycket trial & error i början, och förmodligen ganska oorganiserat. bare with me


fredag 18 september 2009

hösten är här

Äntligen är hösten här och alla "stora" serier startar upp på nytt.
Förra veckan startade Supernatural och igår började även Bones, och nu ikväll ska jag lägga mig och titta på Fringe och Supernatural. Nästa vecka kommer även House,NCIS och Heroes igång om jag minns rätt.
Sen man skrev sist så har det blivit en hel del serie tittande trots det dåliga utbudet under sommaren, av dom pågående serierna är du ju främst Eureka,True blood och werehouse 13 man följt men har även hunnit med några serier som man tidigare har hoppat över som Close to home och Cold case.
Förhoppningsvis ska det komma upp lite mer om dessa inom kort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan. Har du sett min hemsida?