Tjena!

Ja, jag vet att här är lite tomt för tillfället.
Det finns en helt naturlig förklaring till det, jag har inte en aning om vad jag ska skriva om!?
Mina gamla blog är nerlagd, den fungerade mest som "terapi" och även om den nog egentligen kanske fortfarande skulle behövas tröttnade jag på att skriva ner det.

Mest troligt är nog att jag ska fylla på med lite recensioner av TV-serier här, kanske någon lista eller så.
Har börjat skriva några, kommer upp när man har 4-5 st klara
sen kanske man kommer att ta upp lite politik också, ett intresse som gick från obefintligt till väldigt påtagligt under bara ett par dagar av EU-valets slutspurt.

Tycker du att sidan ser konstig ut så har du säkert rätt!
Eftersom jag är nybörjare på dethär så kommer det vara mycket trial & error i början, och förmodligen ganska oorganiserat. bare with me


lördag 27 juni 2009

Snabbt länk tips

Satte och läste på Calandrellas blogg och kom över den här posten om upphovsrätt, en lite mer "vuxen" reflektion av upphovsrätten än vad man är van vid. Ganska ironiskt om man trycker på "om" knappen längst upp :D

Men om det finns fler 13åringar i Calandrellas kaliber runt om i landet så känns framtiden genast lite bättre.


Inga kommentarer: