Tjena!

Ja, jag vet att här är lite tomt för tillfället.
Det finns en helt naturlig förklaring till det, jag har inte en aning om vad jag ska skriva om!?
Mina gamla blog är nerlagd, den fungerade mest som "terapi" och även om den nog egentligen kanske fortfarande skulle behövas tröttnade jag på att skriva ner det.

Mest troligt är nog att jag ska fylla på med lite recensioner av TV-serier här, kanske någon lista eller så.
Har börjat skriva några, kommer upp när man har 4-5 st klara
sen kanske man kommer att ta upp lite politik också, ett intresse som gick från obefintligt till väldigt påtagligt under bara ett par dagar av EU-valets slutspurt.

Tycker du att sidan ser konstig ut så har du säkert rätt!
Eftersom jag är nybörjare på dethär så kommer det vara mycket trial & error i början, och förmodligen ganska oorganiserat. bare with me


onsdag 17 juni 2009

Spotify

Sådär, efter flera månader av Spotify hit och Spotify dit så har jag nu tillslut tagit hem det.
Trodde verkligen inte på hypen om detta lilla program, visst gillar man Madonna och Brittan så kunde det kanske vara bra men för mig? nej knappast!

JÄKLAR vad fel man kunde ha...
Ännu har jag faktiskt inte lyckats hitta en enda låt från mitt mp3-bibliotek som inte finns på Spotify. Blev väldigt förvånad över att hitta Dark Princess

Har suttit och letat efter nya okända(för mig) grupper i två dagar nu och måste erkänna att man hittat flera stycken som nu är givna tillägg på spellistan

Några exempel på grupper jag inte visste fanns
  • Serenia
  • Echoes of Eternity
  • Therion
  • Leaves´ Eyes

Något jag saknar däremot är att kunna köra spotify genom PS3án. eftersom man inte har datorn i vardagsrummet. bild har man på TVn och ljudet i stereon men lat som man är vill man ju gärna kunna byta låtar lite smidigt med(trådlösa tangentbordet vill ju tyvärr inte riktigt funka där ute fast går kanske bättre med blåtand istället?)
Annars får man väl köpa sig en notebook eller nåt att ha i soffan :P

Inga kommentarer: